Helse Of Kost logo

Hovedsiden > Friskvern > FRISK PAUSE Hel... > FRISK PAUSE Magebenken

FRISK PAUSE Magebenken

Magebenken - som også ofte kalles for "Sit-ups benken" - styrker magen, mellomgulvet og ryggen. I tillegg påvirkes også musklene på baksiden av leggene.

Ved å styrke magemusklene bidrar du til at ryggen din blir mindre utsatt for skader, siden musklene i mageregionen er ryggens støtte- og kontrollapparat.

Magebenken gir deg minimum 90 sit-ups på 10 minutter (ved bruk av full hastighet: opp mot 300 sit-ups).

Her følger en skjematisk tegning av hvilke kroppsdeler (farget rødt) som påvirkes av magebenken:

HANDLEKURV

Handlekurven din er tom.

VIS HANDLEKURV GÅ TIL KASSEN

 ERFARINGER?

Vi hører gjerne fra deg. Klikk her

Arne ( Haugesund)

Står og går mye på jobb, har ofte hatt vondt i leggene om kvelden. Ble anbefalt å prøve Weleda Venadoron og har bare godt å si om dette produktet.

Flere kundeerfaringer

Anbefalt av: Startsiden KeyWeb.no JenteROM - n���¸kkelen til jenter p���¥ nett