Helse Of Kost logo

Hovedsiden > Friskvern > FRISK PAUSE Hel... > FRISK PAUSE Midje- og beinbenken

FRISK PAUSE Midje- og beinbenken

Midje- og beinbenken stimulerer midjen, hoftepartiet, baken, magen, lårene, knærna og leggene. Muskulaturen styrkes, og kroppen blir smidigere.

Vanligvis anbefaler vi at du ligger på ryggen på denne benken.

Vil du ha enda mer styrkende effekt, kan du løfte kroppen og innta en sittende stilling på benken.

Det er også mulig å ligge på magen for deg som ønsker det. Da vil også disse kroppsdelene bli mer påvirket: korsryggen og bekkenet.

Midje- og beinbenken senker og løfter beina dine 900 ganger på 10 minutter.

Her følger en skjematisk tegning av hvilke kroppsdeler (farget rødt) som påvirkes av midje- og beinbenken:

HANDLEKURV

Handlekurven din er tom.

VIS HANDLEKURV GÅ TIL KASSEN

 ERFARINGER?

Vi hører gjerne fra deg. Klikk her

Arne ( Haugesund)

Står og går mye på jobb, har ofte hatt vondt i leggene om kvelden. Ble anbefalt å prøve Weleda Venadoron og har bare godt å si om dette produktet.

Flere kundeerfaringer

Anbefalt av: Startsiden KeyWeb.no JenteROM - n���¸kkelen til jenter p���¥ nett