Helseogkost.no
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Frakt / Forsendelse / Retur

FRAKT

Fastpris for frakt og emballasje er for tiden kr 85 (inkl. mva).

Denne prisen gjelder uansett ordrens størrelse og uansett hvor i Norge ordren skal sendes. Dette inkluderer alle utgifter til innpakning og emballasje i tillegg til porto eller frakt.

 

FORSENDELSE

Vi har kort ekspederingstid for ordrer – normalt 1-2 arbeidsdager.

Vi er opptatt av å yte god service, og har vanligvis alle produktene på lager, med mindre leverandørene våre er utsolgt. I så fall vil du få beskjed på e-post om at produktet/produktene er utsolgt i tillegg til forventet leveringstid, så sant vi har tilgjengelig informasjon fra leverandøren om dette.

 

Produktene sendes med Posten/Bring, enten som brevpost i boblekonvolutt som vil komme direkte i postkassen din –  eller som sporbar Klimanøytral Servicepakke som vil ankomme postkontoret eller Post-i-butikk. Hvordan produktene sendes, er avhengig av bestillingens størrelse og verdi.

Postens leveringstid vil være 1-5 dager, avhengig av hvor i Norge du bor.

Er brevforsendelsen for stor for postkassen din, eller er postkassen din full, vil du få en hentelapp fra Posten. Da må du hente brevforsendelsen på postkontoret eller Post-i-butikk.

Vi gjør oppmerksom på at Postens hentefrist for Servicepakker er 14 dager. Du har ansvaret for å hente pakken din innen 14 dager etter ankomst – ellers vil den bli sendt i retur til oss.

En uavhentet Servicepakke anses som AVTALEBRUDD, og vi vil sende deg en ekstra faktura på kr 250 (inkl. mva). Beløpet utgjør de faktiske kostnadene våre i forbindelse med ekspedering av bestillingen (herunder plukking av vare(r), emballering, pakking, standard frakt og returfrakt).

 

Kontroll av mottatt forsendelse

Når du mottar produktet/produktene anbefaler vi at du undersøker om det/de er i samsvar med bestillingen din, om det/de er blitt skadet under transporten eller om det/de ellers har mangler. Hvis produktet/produktene ikke samsvarer med bestillingen din, eller har mangler, må du melde fra til oss så snart som mulig.

 

REKLAMASJON

Dersom et produkt har feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet (i henhold til Forbrukerkjøpsloven). For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed om dette i rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Vi trenger følgende dokumentasjon: fakturanummer, kjøpsdato og hva reklamasjonen gjelder. Send en e-post om dette til: post@helseogkost.no

 

RETUR

Vi følger Angrerettloven. Det betyr at du har ubetinget angrerett innen 14 dager etter at du har mottatt produktet/produktene, så lenge det/de er uåpnet (ubrutt forsegling).

Du må gi melding til oss dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristende utløp (det vil si 14 dager etter mottak). Det stilles ikke formelle krav til meldingen, men av bevismessige årsaker bør den være skriftlig. Send en e-post om dette til: post@helseogkost.no

Returprodukt/produkter må sendes som vanlig brev eller pakkepost (ikke i oppkrav).

Bruk følgende returadresse: Helse & Kost AS, Postboks 26, 3195 Skoppum.

Returportoen må du betale selv (jf. Angrerettloven § 25).

 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke